gratis besöksräknare TESA: Öroninflammation

18 juni 2008

Öroninflammation

I går var jag väg på hälsocentralen med Alicia och vi fick vänta och vänta..... men till slut kom vi in till doktorn och hon konstaterade det jag redan anade, och mycket riktigt en till inflammation, jätteroligt! Nä inte ett dugg faktiskt måste jag säga, för nu känns det precis som om att det kommer att bli lika som storasyster, skulle inte alls bli förvånad om det även med henne skulle bli en op av rör i öronen! Men samtidigt så vet jag att det hjälper fast det är FRUKTANSVÄRT jobbigt, för både henne och mamma och pappa! Man vet ju inte ens om de tål narkos, men man ska inte tänka så, men det är lätt att göra det efter som detta 3:dje gången och hon är bara 16mån! Men nu har hon fått pencillin och hoppas att det börjar vända i morgon.
Midsommar närmar sig fort går det, sedan börjar det vända snart och bli mörkare och det känns ju inte roligt, för vi har ju knappt haft sommar riktigt än tycker jag! Ändå var vi ju faktiskt på premiär tur till Orbaden på nationnaldagen och FAKTISKT så badade hela familjen:-)

Inga kommentarer: