gratis besöksräknare TESA: 38+6

17 juni 2010

38+6

Ja denna lilla bebis vill inte komma ut!!!! Var till barnmorskan i går och tittade, har haft små samandragningar och ont i flera dagar men händer liksom inte något mer, men hon konstaterade att ngt hade hänt iaf, jag hade öppnat mig ca 2,5cm, men det kan man ju göra ett tag före tydligen! Har inte varit med om det förut utan då har det bara sagt pang så har jag fått åkt in på sjukhuset. Men nu blir man ju orolig att man inte ska hinna alls till sjukhuset men det lär nog visa sig inom en snar framtid antar jag.

Idag ska jag och barnen ner till Alicia´s dagis de ska bjuda på sommarfika där och det kanske blir mysigt, måste ju göra något fast man egentligen inte har någon större lust just nu, skulle bara vilja ligga och vila och läsa en bra bok, men de e svårt när man har två barn som vill ha ens uppmärksamhet hela tiden helst. Men i morgon jobbar maken sista dagen innan semester så sen ska jag passa på att vila om man hinner det vill säga det vet man ju aldrig! Ha det gott alla! Kram

Inga kommentarer: