gratis besöksräknare TESA: BRÄNNBOLLSYRAN ÖVERSTÖKAD FÖR I ÅR!

21 juli 2008

BRÄNNBOLLSYRAN ÖVERSTÖKAD FÖR I ÅR!

Nu var denna helg överstökad, mår väl som man förtjänar, fast jag mår bättre idag än igår, men nog känns det allt att man hade en hård kväll i Lördags allt. Tror jag har ont i varenda ben i kroppen, mörbultad! Men det var verkligen skoj på Långnäs, har haft det riktigt trevligt faktiskt! Sällan man har så roligt när man går ut men det hade jag verkligen denna gång! Men Iof så är jag inte ut särskilt ofta heller. "Midnight Express" som spelade på kvällen, och vi stod på dansgolvet från början till slut och trängdes! Det blev en sen kväll kom hem halv tre på natten väldigt väldigt onykter! Men vi hade skit roligt så det var ändå värt det faktiskt! Jag lovar i går vart det tidig kväller! Ha en bra vecka allesammans som börjat sin semester!

Inga kommentarer: