gratis besöksräknare TESA: STUGAN!

25 juli 2008

STUGAN!

Kanske dags för en liten uppdatering, var ju några dagar sedan må ja säga! ÄNTLIGEN så kom fin vädret NAJS! Jäklar den som klagar detta är ju underbart! Gårdagen tillbringade vi i min kära mors STUGA väldigt mysigt, barnen (7st kusiner, var av nästan halva saknades! Vi har nämligen några barn i min familj med räknad mina två halvsyskon så är det 13barn från 8mån - 18år!) Det är några det, men det räckte att ha 7 barn som sprang runt där! Vi solade och badade och åt gott, sedan bar det av hemmåt var av vår äldsta dotter skulle stanna kvar så det fick hon väl, så min mor hade nog fullt upp igår kan jag tro 6 barnbarn att ta hand om, fast min bror och hans familj var också där så vi får väl hoppas att de höll reda på sina egna barn:-) Det var väldigt konstigt att bara ha en unge att lägga i går kväll, det var lite ovant, men så himla skönt att få ha sängen för sig själv en HEL natt! Alicia sover hela nätter i sin säng i sitt rum, så gissa om man har sovit skönt i natt, det var läänge sedan!
HA EN TREVLIG HELG ALLESAMMANS OCH SIMMA LUNGT!

Inga kommentarer: