gratis besöksräknare TESA: Endel som klagar!

21 januari 2010

Endel som klagar!

Ja men ÄNTLIGEN så har jag kommit in här!

Hösten har kommit och gått och vintern är nu här! Det har ju hänt en hel massa saker sedan jag var här inne i oktober! Men tänker inte gå in på det nu!
Denna vinter har varit svinkall men nu så kan man ju vara ute igen nu känns det som om det är sommarvärme ute om man jämför med de som varit!

Idag ska jag och min make åka ner och välja ut kort sedan vigseln och det kommer inte bli det lättaste har väl 130-150 kort att titta på och ett av dessa ska väljas och förstoras, ingen lätt val precis! Vi har två timmar på oss och en par tusen som vi ska beställa för! Inget man skulle ha gjort om man inte fått de i present! Jo en förstoring men inte ett album men det SKA jag ha!

Ska nu fundera på om jag ska ta och skaffa mig en annanblogg och försöka skriva lite mer i men jag vet ju hur det kommer att bli. Följer en blogg som jag tycker är rätt rolig, men samtidigt lite menlös, men rolig läsning när man har tråkigt! Så är de någon som har ett bra förslag på namn på en ny blogg så varsågod och kommentera!

Nu ska jag och Alica åka och hämta Emilia på förskolan sedan skynda ner till stan! Ha det gott alla och hoppas att vissa blir nöjda nu när jag har gått ut och skrivit här så ni slipper klaga på om det fortfarande är höst!

Ha de gott återkommer senare kanske!

1 kommentar:

Syster sa...

Nämen, sedär :D Äntligen!! :)
Tycker du ska skaffa dig blogg.se :) Så kan jag hjälpa dig med designen :)) Höhö!
Hoppas allt är bra!
PUSS <3