gratis besöksräknare TESA: Måndag igen!

15 februari 2010

Måndag igen!

Jag och barnen julen -08 hos
pappa/morfar


Alicias första skridskotur
jätte duktig var hon, fixade
det där galant själv hon!

Alicia påväg till dagis/ förskola


Tycker veckorna går långsamt och helgerna bara rusar iväg! Nu en ny vecka med jobb varje dag endast ledig Fredag och dit känns det långt!






I går var det ju alla hjärtansdag vilket vi inte gör så stor sak av, men Emilia ser fram emot det varje år, hon tycker det är speciellt med den dagen. Jag fick en blomma av min make faktiskt helt otroligt, och barnen och maken fick ett hjärta av mamman och wifen med, men den tog Emilia beslag på till hennes rum! I går efter middagen så tog vi barnen med på en sparktur runt växsjö vilket de gillade, kanon före med en kick nu!



Annars har helgen varit som de andra inte några större utsvävningar annat än badhus och simskola!






Själv går jag nu in i v. 22 och känns som om jag har en HEL evighet kvar tills det är dags, i slutet på april får jag gå hem förhoppningsvis! Men orken börjar tryta och krämperna kommer mer och mer, ont för det mesta i höfter och rygg, men det är bara att bita i hop och göra det man ska! Annars mår jag bra, förutom tröttheten som kommer och går tror jag skulle kunna sova i flera dygn! Det ska vilket fall som helst bli väldigt skönt att få vara hemma nu sen känner jag, jag gör inget bra jobb heller när man mår så här och inte orkar allt!






På ONSDAG då är det möte över hur det ska bli med vår skola här i byn, men de vet väl de flesta vilket håll det bär åt! Men man blir ju så jävla förbannad på endel saker som man tycker är så självklart! NÄ DESSA POLITIKER I DENNA KOMMUN BEDRIVER EN VERKSAMHET PÅ SANDLÅDE NIVÅ!

Inga kommentarer: