gratis besöksräknare TESA: Ny vacka

01 februari 2010

Ny vacka

Då var det ny vecka då med nya möjligheter. Dessutom är det ju en ny månad välkommnar februari, det närmar sig våren och jag längtar efter att sitta på bron i vår solen MYSIGT!
Denna vecka har vi att göra, jobbar bara Mån, Tis och Onsdag sedan är jag ledig ända till Onsdag kväll de e inte helt fel!
Emilia har gympa på onsdagkväll på sporthallen och sedan ska vi på high school musical i Gävle som hon har längtat efter det, så det ska bli roligt att åka och titta på!
Sedan har vi simskola på söndag! Så nu snurrar vardagslivet på! Hon är jätte duktig vår stor sessa, sedan hon har börjat på simskolan så har mycket rädsla försvunnit, nu badar hon för fullt i stora bassängen!
I lördags var vi iväg och badade i Arbrå och hör och hänpna så hoppade hon från trampolinen där, gissa om jag blev förvånad det trodde jag ALDRIG att hon skulle göra! Gissa om hon var mallig efteråt?

Alicia flyter för fullt med flytvingarna, men hon är ju lite att hon SKA kunna allt som storasyster kan och testar tills hon fixar det! Hon är envis den lilla rackaren! Lika när vi åkte skridskor häromdagen så reste hon sig själv och stapplade fram, det tycker jag var bra gjort för att vara första gången på ett par skridskor!

Nu ska vi ta och åka till dagis och jag ska iväg och jobba! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: