gratis besöksräknare TESA: Mot jobbarhelg, skolmöte och ja allt skit som är nu!

18 februari 2010

Mot jobbarhelg, skolmöte och ja allt skit som är nu!

I dag på dagen är jag ledig ska i kväll väg och göra ett pass på arbetsplatsen! Sedan är jag ledig en dag sedan är det jobbarhelg som gäller! Tycker man bara går mot jobbarhelger, helgen man är ledig bara susar iväg i världensfart!

Nästa vecka är våra bröllopsbilder färdiga att hämta hos fotografen, det ska bli spännande att få se resultatet! Nästan så man skule vilja göra om den dagen fast med de närmsta närvarande, som blev lite besvikna att inte få vara med, men vi hade det mysigt ändå tycker jag! Det var ju så min make ville ha det och om det skulle bli av så var det bara att hänga på det! Själv har jag velat ha de närmsta med i kyrkan och sedan vara för oss själva! Men nu e det gjort!

Igår var det skolmöte över vår skola och kan ju bara säga en sak att vi BOR I EN SKIIT KOMMUN! Vilka jävla idioter som sitter och ska bestämma över våra barn hur de ska ha det! Nä man blir ju mörkrädd!

Inga kommentarer: