gratis besöksräknare TESA: Det blir ingen op i morgon

09 mars 2009

Det blir ingen op i morgon

Ja tänk att man kan känna så rätt, Alicia är nämligen sjuk (halsfluss) så operationen blir inställd i morgon tråkigt, men tur att hon vart det nu så att hon inte har haft detta i kroppen och kanske blivit jätte dålig av operationen! Fick en ny tid om två veckor och det är bara att vänta och se om det blir av då!
Är det inte det ena så är det massor av andra saker, alltså jag har miljoner saker i huvudet som bara far runt, runt. Är det så här det ska vara? Motgångar har man varit med om men nu känns det som det bara rullar på hela tiden, NÄR SKA DET VÄNDA!? Måste vända snart annars får jag nå fel tror jag. Nu ska jag ta och gå och göra lite rätt för mig! Livet går vidare i världes fart fast man kanske i bland skulle vilja stanna upp ett tag.

Ha en bra dag gott folk.

Inga kommentarer: