gratis besöksräknare TESA: Det känns tugnt i bland!

05 mars 2009

Det känns tugnt i bland!

Det är mycket som händer och sker nu i mitt liv, vissa saker är väldigt tråkiga och endel roliga, men nu har det varit extra tugnt en tid. Men det är ju så med livet men det blir nog bättre med tiden. Tänk vad en del saker kan göra en ledsen man trodde att det var på ett visst vis och har trott det en längre tid och sedan så verkar det tydligen inte vara så. Det har nog varit så från början bara att jag inte fattat det. Det är livets hårda gång det. Man kan ju tro att man är bra utan att vara det! I går fick jag åka ner till Sjukhuset i Gävle och göra en välgärning i allafall och det känns väldigt bra, det var en liten lättnad att få åka ner dit måste jag säga! Tror att det verkligen var uppskattat, men väldigt sorgligt, jätte jobbigt var det men nu är det gjort och det är jag väldigt glad för idag och kommer att vara det i framtiden med.
Nu ska jag gå och ta hand om min lilla sjuka tjej som har varit sjuk och är på bättringsvägen. Ha det bra

Inga kommentarer: