gratis besöksräknare TESA: Hur hinner folk med?!

30 mars 2009

Hur hinner folk med?!

Fan dagarna bara rinner i väg, jobbar man inte så är man hemma med sjuka barn! Tycker man inte hinner med något, det är väl så när man arbetar heltid antar jag! Vi skulle alldeles ha tagit oss till Annefors och kikat på lill prinsen, det lär nog bli snart nog hoppas jag för han växer ju och blir stor! Nu ska jag alldeles snart åka och jobba och det ska bli skönt faktiskt att få komma ut bland folk ett tag i stället för att sitta här hemma i skogen!

Det blev ingen op för lill sessan, doktorn ville inte operera henne för han tyckte att hon var fin i öronen iaf den dagen, så vi får väl gå och vara sjuka nu då tills sommaren kommer och sedan ta samma skit till vintern igen, men HAN sa att det trodde inte han att det skulle bli! Men jag kan ju säga att det slutade med att ta halsmandlarna på Emilia innan hon vart bra! Denna vinter har varit hennes bästa hittills. Nu ska jag åka till mitt arbete:-) Har ju t.om fått egna kläder najs! Nu ska jag jobba i två dagar sedan är jag ledig i tre och det ska bli väldigt skönt. Har jag vetat detta tidigare så har jag och barnen kunnat tagit en mini semester till min farmor i Uppsala och kanske gå och shoppa lite, medan min sambo är på kurs, så har vi kunnat åkt med honom dit och hem. Men så dax att tänka på det nu då!

Inga kommentarer: