gratis besöksräknare TESA: Inte vidare bra!

03 mars 2009

Inte vidare bra!

Oj oj det var ju super länge sedan som jag var in här och skrev några rader, men jag kan ju säga att jag har haft fullt upp, jobbar varje dag och sedan har jag annat att göra om kvällarna så jag får inte tiden att räcka till, men så är det och kommer att bli ett tag framöver. Men ska försöka anstränga mig att gå in och skriva någon gång ibland ialla fall!

Just nu är jag hemma och Vabbar! Inte roligt men jag måste, jag tror inte att jag har jobbat en hel månad på ja jag vet inte när. Men nu ska det bli ordning på det, på tisdag nästa vecka ska vi iväg och operera in rör i öronen på A och hoppas verkligen att det blir bättre sedan. Det är lite trist bara att man upplever samma sak en gång till med andra barnet, trodde faktiskt att jag skulle klara mig bättre denna gång men inte. Det är synd om henne faktiskt, och det är jätte trist att operera en som bara är två år, E var också bara två år när hon opererade sig. Men som sagt jag vet att det hjälper så det är bara att visa sig stark försöka i allafall. Och hoppas verkligen att hon inte är sjuk för så blir det ingen operation!

Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist här både bra och dåliga saker! Men men så är livet och ska tydligen vara, men det kanske kommer ett ljus någonstans snart!
I morgon ska jag jobba och det känns skönt att få komma i väg en stund och byta miljö en stund!

Ha det gott alla som läser och inte har fått läsa på länge

Inga kommentarer: