gratis besöksräknare TESA: God fortsättning på er alla!

29 december 2008

God fortsättning på er alla!

Då var julen över för i år då! Jag fick inte vara ledig så många dagar innan de ringde mig och undrade om jag inte kunde jobba en sväng igen, vilken fin julklapp va? De ringde dagen före julafton så nu har man tjänat lite extra kosing dessa dagar härligt när lönen kommer! Desto tristare att arbeta nyårsaftonskvällen och sedan börja 7 nyårsdagen! Men men det är bara att bita i hop det! Kanske någon som tycker lite synd om mig iaf!

Vi hade en väldigt trevlig jul med mycket klappar till barnen alldeles för mycket, så nu har vi bara våra födelsedagar kvar att stöka undan, mellan arbetspassen! Så typiskt att man ALLTID ska få jobba som mest när min älskade sambo är ledig, men barnen får det ju bra att vara hemma!

Inga kommentarer: