gratis besöksräknare TESA: Snöväder!

11 december 2008

Snöväder!

Min julgrupp som jag lyckades göra alldeles själv i fjol!
Vårt fina pepparkakshus syns kanske dåligt
men det blev ett iaf!

Idag snöar det här i Bollnäs, väldigt trist, fast ändå ganska bra så kanske det blir en vit jul i år! Idag är jag ledig faktiskt, slutade i morse, så nu har jag precis kommit hem och ska väl till och försöka städa lite och plocka upp lite tomtar, för jag jobbar HELA helgen så jag måste få lite gjort idag. Ikväll ska jag och Emilia fixa pepparkaks hus som jag har lovat ett tag nu. Så jag slänger in en bild på fjol årets. Idag var min lilla lucia flicka i tidningen jag skickade in en på Min bild! Ha det bra gott folk!

2 kommentarer:

Dalia sa...

super fin pepparkakshus och trädet ser så mysig ut me all snö..

Dalia sa...

har frågestund på min blogg

gå gärna in o fråga nått :)