gratis besöksräknare TESA: Lucia

10 december 2008

Lucia


Alicia när vi var på lucia firande i kapellet!


I går var det lucia firande på förskolan på kvällen! Det var lite väl kallt för att ha det ute tyckte jag, men det var väldigt fint! Emila var Lucia så klart, och Alicia skulle också varit med men tyvärr så fick hon vara hemma med pappa, för hon hade 40 graders feber och jätte hängig, vi var på HC på dagen och undersökte henne för hon har varit febrig till och från i över en vecka nu, så väl där så fick fick jag de svar jag nästan anade "ÖRONINFLAMMATION" IGEN. Så hon fick pencillin som hon nu ska äta en vecka så får vi se hur länge hon klarar sig tills hon får nästa. Har gått ca tre mån mellan, har inte hunnit tillbaka på återbesök en enda gång! Var till öronmot. med henne nu i november med läkaren där tyckte att hon var för liten för en öron op, men det tycker inte jag, för jag har haft samma problem med Emilia och VET att det hjälper och hon var två år när de satte rör på henne, sedan tog vi mandlarna på henne för ett år sedan, hon har aldrig varit så frisk som hon har varit denna höst/ vinter! HAn tyckte att hon var så liten Alicia för att sövas för de är ju ändå en risk, ja ja det vet jag ju, men det är ju samma sak även om man är 20,30,40 år och aldrig har varit med om en narkos, så jag förstår ändå inte. Men vi ska ju dit igen så då ska jag stå på mig. Emilia hade en mycket bättre örondoktor hon.
Så ligger livet till för oss just nu, stress jobba och försöka att få det att fungera i vardagslivet med allt det innebär. Hoppas verkligen att man lasar in snart så man har ett fast jobb, jag är så jävla trött på att bara hoppa runt och aldrig veta vart jag ska och när. Men det är ju ett jobb iaf! Och jag trivs väldigt bra där jag är nu. Vill absolut inte tillbaka till det andra stället jag var på!

Inga kommentarer: