gratis besöksräknare TESA: Glass brudar!

10 december 2008

Glass brudar!

Gissa om det är gott med glass!? Det går åt de kan jag säga! Finns det nå bättre?
Nu när det snart är jul så kan man ju bli stressad för mindre känns det som, det är inte långt kvar till julafton, och jag jobbar i stort sett varje dag fram till jul så undrar när jag ska hinna få klart allt, julklappar, städa, ja allt som förväntas inför jul, just nu känns det som om jag struntar i allt, men det kan man inte göra när barnen är små och har stora förväntningar! Hur gör ni för att få allt att gå i hop?
Hör till saken att vi även fyller och också mitt upp i allt. Min kära sambo fyller på julafton och jag i början på året! Så det är inte bara jul utan även födelsedagar.
Tyckte att jag var väldigt smart när jag köpte hembakta kakor i köket där jag jobbar så då fick jag iaf två sorters kakor. Behövs inte baka så mycket med några sorter iaf.

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk! Tips på goda kakor vore inte så tokigt

Inga kommentarer: