gratis besöksräknare TESA: Emilia

10 december 2008

Emilia


Denna flicka är rolig hon, jag har kört hårt ett tag med att är du inte snäll så ringer jag till TOMTEN, och någon gång när jag har ringt så har jag låtsats prata med TOMTEN, då har hon blivit fundersam, så en dag så sa hon - Mamma när jag blir tolv år så vill jag få reda på telefonnummret till TOMTEN -Nä det får du när du blir mamma sa jag till henne. Hon vart så sur för hon inte kunde få reda på det!
Så yttligare några dagar så sa hon att hon längtade tills hon vart mamma så hon kunde ringa och tala om att hon faktiskt var snäll!
Och när vi flyttade så sa hon att hon inte ville bo där för om vi bor där vi bor idag så skulle inte Tomten kunna komma till oss och lämna alla paketen, nä hä varför då? Nä för hur ska han då kunna komma in för det finns ju ingen skorsten i huset, det sa hon i fjol när vi flyttade in men nu har vi en för vi satte in en kamin nu i sommar och när det var klart så sa hon när hon stod ute och tittade att det var så bra nu för nu kommer tomten in i vårt hus också!
Vilka funderingar va? Men har man livlig fantasi så kan man fantisera hur långt som helst iaf en femåring

Inga kommentarer: