gratis besöksräknare TESA: Dessa ÖRONINFLAMMATIONER

18 december 2008

Dessa ÖRONINFLAMMATIONER

Oj vad tiden går fort! Nu är det inte långt kvar till julafton, SPÄNNANDE! Sedan är det födelsedagar, jag har fått min födelsedagspresent redan av min kära sambo! Det var snällt faktiskt för den kommer att komma till användning nu till jul.

I måndags natt fick jag åka in till akuten med min äldsta dotter, hon hade hög feber och ont i ett öra, efter mycket omoch men så kom vi i väg var väl på akuten vid halv tolv på natten och väl där så fick vi världens sämsta läkare men, men, i allafall så hade det nästan värkt hål på trumhinnan så det var inte så konstigt att hon inte kunde sova ordentligt fast hon hade fått alvedon, när vi kommer in så fick vi frågan av doktorn "jaha och vad är det som gör att ni är här nu då?" frågar man så som doktor? Trodde nog vi hade åkt in i onödan tills han tittade henne i örat "ja ha ja här har det nästan värkt hål" Då tänkte jag för mig själv tror du verkligen att man åker på akuten i onödan med ett barn mitt i natten din idiot. Gud hon hade ju så ont så hon håll på krypa ur skinnet! Då kan man inte vänta som förälder när man inte kan hjälpa nå mer! Det värkte hål sedan för hon sa men mamma nu har jag inte ont längre och var alldeles geggig i örat. Men nu äter hon pencillin och det har redan vänt så nu är hon bara trött. Jag hann avsluta pencillin kuren på Alicia samma dag, så nu känns livet hopplöst de avlöser varandra med dessa öran. Vi får väl se hur det går med Emilia nu, för hon har ju haft rör tidigare kanske blir det igen, vilket jag inte hoppas, sedan lutar det åt att även Alicia kanske ska få rör det ser vi nu i februari. Dessa öron kan jag bli tokig på ska ni veta.

Inga kommentarer: