gratis besöksräknare TESA: Altargången!

18 augusti 2008

Altargången!

Då var denna trevliga helg över! Fredags kvällen delade vi på en flaska rosé vin faktiskt väldigt gott måste jag säga. JP:s rosé fast den ska serveras iskall då var den väldigt go iallafall.
Lördagen så var det ju kräftor det skulle bli, med vårt kompis par ringde på morgonen och meddelade att det inte vart något för de låg i magsjuka, är det inte typiskt! Men men skam den som ger sig, vi hade ju tinat alla kräftor och fixat så vi ringde in ett annat par och de vart ju riktigt glada att de fick komma, så inget ont som för något gott med sig eller? Vi fick ju göra de glada då! Sedan så firade jag och min sambo 12år tillsammans i går, trevlit trevlig! Hoppas väl på att kanske någon gång i mitt liv få gå upp för altargången med honom, den som lever får väl se! Men jag lär nog få vänta på det känns det som. Det skulle ju vara riktigt trevligt, har man väntat i 12år så lär jag nog få vänta ett tag till! Jag får fortsätta drömma känns det som! Varför ha bråttom? Ja det kan man undra! Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt fotograferingstid till mina döttrar ÄNTLIGEN som jag har dragit ut på det, men nu så ska vi i väg nästa vecka.

Inga kommentarer: