gratis besöksräknare TESA: SORGLIGT

09 augusti 2008

SORGLIGT

Regnet bara öser ner, undrar om det kommer att bli nå mer fin väder här ja!? Ja det kan ju bara vädergudarna svara på! Det vore ju himla trist om det ska bli höst nu på en gång, men det känns ju nästan som så faktiskt! Sorgligt men det är knappast något man kan göra något åt precis, vill man ha sol och värme så är det bara att leta sig till varmare breddgrader kan jag tro! Snart arbetar jag mitt sista arbetspass för denna sommar, får väl se vad som händer sedan om man kommer tillbaka till ålderdomshemmet el kanske ännu trevligare vore ju att komma in och få jobba på sjukhuset, men det är nog bara att drömma om kan jag tro! Men det vore jäkligt roligt!

Ja jag sökte ju in till högskolan och jag visste det redan innan jag sökte att det skulle gå åt pipsvängen, men än kanske det finns hopp, men tvivlar på det faktiskt, men man måste ju prova annars får man ju inte reda! Ska nog prova att söka in nu till hösten också fast då ska jag söka till nå´t helt annat, men det som jag gillar mest och tror är väldigt intressant, men har svårt att tro att jag kommer in med mina betyg, men testa kan man ju och sedan kan man ju läsa upp ämnen som man behöver eller vill ha bättre i! Försöka kan man ju man har ju inget att FÖRLORA precis!
Ja vad ska jag göra med mitt liv annars då? Ja det finns väl alltid något att göra skulle jag tro, något hittar jag allt på. Just för tillfället så står jag tillbaka på ruta ett känns det som, sorgligt att man inte får endel saker förklarat för sig från början, men men så är det. Är bara att bita i det sura äpplet och KÄMPA på det, men det känns FÖRJÄVLIGT! Lätt att vara efterklok!

Oj detta blev långt

Inga kommentarer: