gratis besöksräknare TESA

26 augusti 2008

Började dagen med gå till dagis/förskolan med barnen sedan fortsatte jag med en lång härlig morgonprommenad i rask takt, det var väldigt skönt faktiskt. Det var ju ganska fint väder ett tag i morse i allafall under min prommenad. Gick även förbi en kompis och passade på att gosa med deras lilla bebis, gud så mysigt, men de växer ju och blir stora de med, tänkte närmast på Alicia faktiskt som är mer upp på möbler och klättrar än på golvet. Vi var och handlade nu och det går inte att ha den flickan med sig, hon bara kastar sig och river i ALLT, klättrar upp och ställer sig i kundvagnen och låter man henne gå själv är hon och river i allt precis allt. Så vi åkte hem igen utan att handla något.

Igår var vi till fotografen och fotade lite, alltid lika roligt såg lite av alla kort hon blåste av, de var verkligen fina. Knäppte syskonkort och även ensam kort på Alicia, det ska ju vara lika till båda barnen. Trodde att det skulle gå åt skogen men Emilia var jätteduktig och hjälpte verkligen till, så riktiga STORASYSTER kom fram i går, roligt att se.

Imorgon åker vi till Gävle jag och min äldsta dotter en hel dag för oss själva, imorse när vi gick till dagis så sa hon "-I morgon mamma så ska vi åka på semester alldeles själva!" Så hon tycker väl att det ska bli skönt att ha mamma för sig själv en hel dag kan jag tro. Vi hoppas väl på en trevlig dag!

Inga kommentarer: