gratis besöksräknare TESA: Hemlisar!

09 augusti 2008

Hemlisar!

Oj det var ett tag sedan som jag var in och uppdatera, men har haft en hel del att stå i faktiskt! Det bästa är väl att jag äntligen har fått träffa den lilla bebis som föddes den 3 augusti våra vänner fick en liten flicka som ska heta Nellie, gud så underbart söt hon är alltså, tänk vad man glömmer fort! Ändå var det ju inte jättelänge sedan som vår Alicia föddes tycker jag, men oj vad stor hon vart plötsligt. Emilia var alldeles till sig och hon har kunnat suttit och myst hur länge som helst med henne om hon har fått! På kvällen när vi kom hem så kom det, -Mamma jag vill ha en lillebror! Jag bara vänta på det, men det kommer nog inte bli så, jag har ju två flickor som har en VÄLDIGT stark vilja så det känns som om det räcker faktiskt. Men jag håller med henne det är klart att man skulle vilja ha en bebis, men de växer och blir stor de också! Så jag sa till henne att du vet att de kommer att bli lika stor och bråkig som Alicia, men det hjälpte inte särskilt bra utan hon bara tittade på mig! Hon och Alicia kommer inte så särskilt bra överräns alla gånger! Båda har en lika stark vilja så det blir lite knasigt ibland! Men mysigt var det att hålla i den lilla go gumman iaf!

Inga kommentarer: